Specjalista ds. realizacji projektów
26 maja 2020, 10:37
Miejsce pracy: Augustów
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych,
- Rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych w aplikacji SL 2014,
- Przygotowywanie raportów okresowych,
- Kontakt z instytucją finansującą,
- Poszukiwanie dostępnych źródeł bezzwrotnego finansowania inwestycji i działalności,
- Przygotowywanie budżetów, analiz projektów współfinansowanych,
- Pisanie i realizacja nowych projektów,
- Prowadzenie innych spraw administracyjno-biurowych
Od kandydata oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego,
- Doświadczenia przy realizacji projektów unijnych lub silnej motywacji nabycia takiego;
- Konsekwencji, zaangażowania oraz silnej motywacji w realizacji celów,
- Umiejętności pracy w zespole oraz pozytywnego nastawienia w życiu zawodowym,
- Umiejętności analitycznych, samodzielności, dobrej organizacji czasu pracy;
- Wysokiej kultury osobistej, własnej inicjatywy i kreatywności,
- Skrupulatność, dokładność, zdolności organizacyjne;
- Umiejętności pracy z komputerem, w tym znajomości pakietu MS Office
- Doświadczenie w przygotowaniu zapytań ofertowych lub księgowości – mile widziane,
Ze swej strony ofertujemy:
- Umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy lub mniej w zależności od uzgodnień
- Możliwość szkoleń i rozwoju zawodowego,
Wymagane dokumenty;
- Curriculum Vitae.
- List motywacyjny.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Stowarzyszenia Inicjatyw Społeczno-Gospodarczych, ul. Mostowa 12 D, 16-300 Augustów lub emailem na adres:
sisg@sisg.org.pl lub telefonicznie: 601373641.